Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Strach jest najgorszym doradcą – rozmowa o Sense Dubai, wyborach, odwadze i kreowaniu własnej ścieżki | Wywiad z Niną Kowalewską-Motlik w podcaście „Biznes bez Lukru”

2025-12-01
Strach jest najgorszym doradcą – rozmowa o Sense Dubai, wyborach, odwadze i kreowaniu własnej ścieżki | Wywiad z Niną Kowalewską-Motlik w podcaście „Biznes bez Lukru”

Z tej inspirującej rozmowie dowiecie się, jak to jest być osobą, która uważa, że zapach jest ważniejszy od ubrania, stanowiąc najsilniejszy wyróżniki w tłumie. Nina Kowalewska-Motlik opowiada o tym, jak Sense Dubai stawia na perfumy naturalne, oparte na cennych składnikach, takich jak oud, który jest dwukrotnie droższy od złota, oraz o fascynującym procesie pozyskiwania ambry, czyli wymiocin kaszalota.

 

Jak orientalne zapachy trafiły z Dubaju do Polski?

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy w podcaście „Biznes bez Lukru”, w którym Nina Kowalewska-Motlik mówi o swojej drodze – od tłumaczki i szefowej Young & Rubicam, po „sklepową na własne życzenie” – gdzie w swoim perfumowym przedsięwzięciu przyczyniła się do inicjacji bumu na zapachy arabskie w Polsce.

W wywiadzie założycielka Sense Dubai dzieli się swoją filozofią na życie i biznes, będąc żywym dowodem na to, że warto wchodzić w coś, jeśli tylko czujemy, że „coś w nas kipi i wrze”, ponieważ wszystko jest ryzykowne. Pamiętajcie, jeśli się boicie, to bardzo dobrze!

 

Strach jest najgorszym doradcą - Nina Kowalewska-Motlik, Sense Dubai [odc. #79 BbL]

https://www.youtube.com/watch?v=swHsleDj7Pg

 

Co nam zdradza w wywiadzie w Biznes bez Lukru szefowa Sense Dubai?

W rozmowie posłuchamy nie tylko o kulisach powstania Sense Dubai, ale również o tym, jak buduje się własną markę. Jest to wiedza niezwykle cenna, bo praktyczna i zweryfikowana przez życie.

 

Dowiesz się m.in:

  • Dlaczego „hard sell” jest błędem, a luksusowe dobra „się kupuje, a nie sprzedaje”.
  • W jaki sposób storytelling i budowanie relacji są kluczem do marketingu i zaufania.
  • Dlaczego Nina Kowalewska-Motlik podpisała markę Sense Dubai swoim nazwiskiem.
  • Co oznacza praca „na podrobach” i jak uchronić się przed wypaleniem zawodowym.
  • I jak to się stało, że w wieku 66 lat Nina Kowalewska-Motlik została tiktokerką i co chce przekazać, opowiadając fascynujące historie.

Na koniec założycielka Sense Dubai zdradza, jakim zapachem mogłaby określić swoje życie. Zapraszamy do oglądania!

Polecane

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 351 opinii
pixel